RELAX NOW

We will handle all your legal matters

OR

 

DESPRE PRINCIPII

(în 4 puncte)

  • Interesele voastre sunt prioritare.

  • Serviciile sunt furnizate astfel încât să fie oportune și să vă aducă plus valoare.

  • Transparența serviciilor reprezintă garanția integrității.

  • Nu există compromis cu privire la calitatea serviciilor, fără excepție.

New depths of  legal understanding

DESPRE VOI

(în 9 paragrafe)

Conduceți ori administrați societăți, firme sau vreți să înființați una nouă.

Organizați departamentul juridic și vreți o opinie în plus pe situații complexe sau doriți să externalizați unele activități.   

Desfășurați o activitate economică ca persoană fizică autorizată (PFA) sau profesie liberă.

În calitate de consumatoriv-au fost încălcate drepturile de către comercianți, dezvoltatori imobiliari și alții asemenea.

Și aveți nevoie de consultanță juridică pentru îndeplinirea obligațiilor legale rezultate din desfășurarea activității.

De redactarea și revizuirea contractelor, notificărilor, cererilor și altor acte juridice necesare realizării drepturilor voastre.

De consultanță pentru accesarea de finanțări și fonduri europene și naționale.

De asistență și reprezentare în fața organelor și autorităților cu atribuții de control în materie comercială și fiscală.

 

De asistență și reprezentare juridică în fața instanțelor de judecată în litigii comerciale, imobiliare, fiscale și civile. 

Less is more

DESPRE NOI

(în 9 paragrafe)

Suntem o casă de avocatură dedicată societăților și afacerilor, dar și persoanelor prejudiciate de profesioniști.

 

Avem ca scop reconfigurarea serviciilor juridice de pe piață, în vederea adaptării acestora la noua economie digitală.

 

Astfel, inovăm în fiecare situație pentru a vă crea și identifica cele mai simple, rapide și eficiente soluții și abordări.

Pentru a vă alege acele mijloace legale cu cel mai mic cost de oportunitate.

Pentru a vă crește accesul la servicii juridice, fără a afecta calitatea acestora.

Și pentru a vă rezolva cele mai dificile și complexe situații juridice.

Pe tot parcursul colaborării vă asigurăm transparență totală, aceasta fiind o garanție esențială a integrității.

Vă furnizăm consultanță juridică în drept comercial și societăți, în contractefiscal, administrativ și în achiziții publice.

Vă asigurăm și reprezentare juridică în orice litigii imobiliare, comerciale, fiscale, civile și administrative.

 

DESPRE MODALITATEA DE COLABORARE

(în 9 paragrafe)

Avem certitudinea că tot mai multe activități tind către digitalizare, automatizare și că viitorul nu poate fi altfel.

Cunoaștem importanța timpului, în general, ca resursă epuizabilă ireversibil, dar și a timpului vostru, în special, ca resursă necesară realizării activităților și intereselor.

Fiind prima casă de avocatură digitală din România, ne-am propus să facilităm contractarea serviciilor juridice prin intermediul mijloacelor electronice, digitale.

Astfel, majoritatea serviciilor noastre pot fi contractate și prestate online, prin mijloace de comunicare la distanță, fără a fi necesară prezența dumneavoastră.  

Pentru a vă ușura accesul la servicii juridice.

Pentru a nu vă irosi timpul cu diverse deplasări.

Și pentru a beneficia imediat de consultanța și asistența juridică de care aveți nevoie.

În măsura în care specificul serviciilor juridice solicitate nu permite contractarea acestora online, prin mijloace electronice, vă vom informa în acest sens.

Găsiți mai multe informații despre cum se desfășoară colaborare cu noi în secțiunea dedicată celor mai frecvente întrebări (F.A.Q.) sau întrebați-ne direct.

DESPRE CE SPUN CLIENȚII

SORINA C. | Founder & CFO

“Îl recomandăm cu mare căldură pe Filip pentru sprijinul pe care ni-l ofertă constant. E o gura de aer să știi că poți apela oricând la un avocat pentru a răspunde la cele mai complexe întrebări. Lucrăm cu el pe contracte, avize și orice speță juridică cu care nu ne putem descurca și avem nevoie de o opinie legală. Este prompt în răspunsuri și foarte atent în explicațiile și opiniile legale redactate.”

 
Florentin%252520Filipoiu_edited_edited_e

Fondator Florentin Filipoiu

Experiență și educație

(în 9 paragrafe)

Florentin Filipoiu este avocat, membru al Baroul București încă din anul 2016.

 

Experiență: Acesta și-a început activitatea în una dintre cele mai mari societăți de avocatură de pe piața națională, afiliată la Deloitte Touche Tohmatsu, brand recunoscut global în materie de fiscalitate și audit.

 

În cadrul societății, a activat ca avocat în materie comercială și de drept public, furnizând clienților asistență curentă, dar și consultanța juridică necesară depășirii unor situații cu un grad ridicat de complexitate.    

 

Printre clienții deserviți se numără societăți recunoscute la nivel național și european, autorități publice locale, ministere, dar și instituții publice europene

 

Ulterior, și-a extins aria de activitate în domeniul litigiilor. În acest rol, a asigurat cu succes toată apărarea și reprezentarea juridică necesară, în litigii comerciale, fiscale, administrative, dar și civile.

Datorită experienței dobândite în materia consultanței, acesta a obținut pentru clienții săi o rată de câștig deosebită, de peste 90%.

 

Educație: Florentin Filipoiu a absolvit Facultatea de Drept, din cadrul Universității din București, în anul 2016.

 

Ulterior, a urmat și studiile de master, în cadrul aceleiași universități, obținând titlul de Master în drept, în anul 2017.

De asemenea, începând cu anul 2016 a urmat cursurile Institutului Naţional pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Avocaţilor, absolvind institutul în anul 2018.

+40 741 739 653

Principalele proiecte

(în 7 puncte)

I. La solicitarea unei autorități publice, a efectuat o analiză exhaustivă a legislației din materia comerțului electronic, în vederea identificării necorelărilor și discrepanțelor legislative și pentru efectuarea propunerilor de lege ferenda  pentru îmbunătățirea acestui cadru legal. 

II. A analizat situația juridică a unui ansamblu comercial de tip „mall”, din perspectiva contractelor încheiate în privința acestuia, în vederea prezentării potențialelor riscuri la cumpărarea imobilului în cauză.

III. A analizat situația juridică a unei societăți de transport, din punct de vedere societar, al contractelor încheiate și al litigiilor disputate, în vederea identificării potențialelor riscuri aferente cumpărării societății.

IV. La solicitarea unei instituții internaționale, a efectuat o analiză privind compatibilitatea cadrului legislativ național cu cele mai bune practici, de la nivel global, din materia regenerării urbane.

V. A oferit asistență juridică unei autorități municipale în vederea pregătirii și elaborării documentației de atribuire a unor contracte de concesiune de lucrări, având ca obiect realizarea unor parcări publice.

VI. A oferit consultanță juridică unei instituții europene în vederea pregătirii și elaborării unui model de contract de concesiune, având ca obiect realizarea unei infrastructuri intermodale de transport (feroviar-rutier).

VII. A oferit asistență juridică unor autorități locale și județene, în calitate de concedenți, și unei societăți private, în calitate de concesionar, ca membru în echipa de proiect desemnată expert, în baza unui contract de delegare de gestiune prin concesiune a serviciului public de alimentare cu energie termică, în vederea analizării și medierii situației juridice ivite între contractanți

Aflați cum vă putem ajuta.

Scrieți-ne prin intermediul formularului de mai jos în legătură cu situația voastră.

Iar noi vom reveni în scurt timp cu un răspuns la adresa de email indicată.

Dacă aveți nevoie de un răspuns rapid, ne puteți contacta telefonic la (+40).741.739.653.

 

Follow the line      ___ 

  • Facebook - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

 Termeni și Condiții  |  Politica cookies  |  office@legalmane.ro  |  (+40).741.739.653  |  A.N.P.C.  |  A.N.A.F.  |  A.N.S.P.D.C.P.  |  Baroul București 

©2019-2021 Toate drepturile rezervate | București